lördag 30 april 2011

Vernissage&MIMIKRY


En helt fantastisk fredag igår! Hela dagen var jag stressad som en tok, och på kvällen var det väldigt nervöst. Men vernissagen gick jättebra och byggruppen hade gjort det jättefint! Hann inte kolla så mkt men vi ska dit på måndag. Ska försöka fota lite då också.

Men det bästa av allt var att Finafina Linda kom :D<3 Det var så kul att träffa henne! Och Paterik var sådär söt som bara han kan vara och hade köpt en chokladguldmedalj åt mig :* <3

Men sen hände det bästa på jag vet inte hur länge! Det var dags att gå på underbara MIMIKRY<3<3<3 (efter en timmes klädångest) Det var så längesen jag var på spelning och kvällen var helt fantastisk!! Jag vill ha mer Mimikry och mer Linda! :D
Är väldigt förtjust över att dom har gjort en egen version av The Quiz med Hello Saferide:

http://www.youtube.com/watch?v=liGhLtpOHds underbar<3


Och idag är det valborg, alla sånahär dagar känns underliga när man inte bor hemma. Men ska mysa med min Paterik :) Skulle va kul att ta med honom till sjön hemma, men det får väl bli nästa gång..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar