onsdag 24 februari 2010

Uno ftw!

Efter att förvirringen fick mig att ge upp allt fortsatt pillande här hade jag inte direkt någonting att göra, utom att stirra på skärmen en stund. Det var såklart ingen hållbar lösning eftersom hjärnan sakta men säkert började förvandlas till mos av tråkigheten.Det blev till att lyssna en massa på BD<3 och gosa lite med katten. Det hjälpte inte mycket mot trisstressen och katten verkade inte vidare nöjd med musikvalet :( http://www.youtube.com/watch?v=kl8ZLhEEVBU
http://www.youtube.com/watch?v=H99DjUzafAM

Som tur var kom Paterik och räddade mig, inte med häst o svärd men med Uno och Powerking<3 Han verkade ha förvånansvärt lite emot musiken, men det är svårt att veta vad den pojken tänker...

























Jag ber om ursäkt för kvaliten på bilderna, mobilkamera är inte ftw tyvärr. Ibland kan det vara en charmig effekt, men inte nu. Var vänliga och klicka inte upp dom till full storlek xD

1 kommentar:

  1. Det vart ingen vidare layout på det här inlägget inte..men jag satt i typ en timma o allt bara strulade :( så det får vara så fult det vill nu :O

    SvaraRadera