torsdag 25 februari 2010

Sömnen, var ääär du?


Kan inte sova, och som alltid när man inte kan sova så är det ett gigantiskt virrvarr i hjärnan.
Just inatt handlar det mest om alla saker som jag vill göra, och alla grejer som jag måste få tag på för obefintliga pengar för att göra dom :(
Jag kan vara villig att sälja mitt bohag om det är nått ni vill ha? xP

I need:
-Ett par svarta lakarn så att jag kan virka klart min trasmatta någongång!
-Broderiväv och garn eftersom jag hade tänk börja brodera en massa :)
-Stickor och garn och någon som kan lära mig att sticka! (tyckte att det var tråkigt förr men det är ju så fint!)

Någon som har något spenande i bakfickan? Jag tror bestämt att jag ska besöka min mormor imorrn och hoppas att hon har det<3
Förresten, finns det någon som är intresserad av att starta "syjunta"? :D det vore så fasligt mysigt<3 Snön lyser vit på taken, endast Paterik är vaken xD


2 kommentarer:

  1. Carpe noctem ;D ska nog starta nattscouterna :O

    SvaraRadera
  2. Mormor kan lära dig sticka.

    SvaraRadera