söndag 13 februari 2011

gbgt

Kom hem från fina göteborg för ett par timmar sen, vet inte varför jag åkte hem så tidigt när jag hade kunnat träffa en styck bror och gärna hade stannat flera dagar till!
Fast jag blev väldigt glad över att träffa mina små katter igen<3<3

Det var iaf trevligt att träffa systrar igen, och jag lärde känna haga en smula, sjukt mysig del av göteborg :) Massa små söta affärer fulla av idaprylar (Y)
I en fanns dom blommiga dr martens som jag drömt om säkert ett par år nu, så vackra att jag höll på att börja lipa. Men SÅKLART fanns dom inte i min storlek (tydligen finns det plötsligt tjejstorlekar, wtf? En storlek är väl ändå en stolek :S Nepp på "tjejkängor" är 7 plötsligt 38 KNAPPT hrm) och vi hann inte till deras andra affär :'( Sadiness!

Men lite annat smått&gott blev köpt, som vanligt inte så mycket som man hade velat. Money give it to me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar