tisdag 15 februari 2011

Hylljakt

Jag och mor for ut på hylljakt idag :D Det blev ingen hylla *sadiness* men jag hittade massa söta andra saker :D I skara fanns den en massa massa gamla böcker och häften! Hittade en hembygdstidning från 20-talet med en arg artikel om någon som flyttat in från staden och byggt ett tvåvåningshus med en massa färgade rutor och dekorationer överallt där det gick att sätta dom xD
Även om det blev hyllöst så var det en fasligt trevlig dag :) Trevligt att vara hemma ett tag också.
Så på kvällen fick jag sådär 4-5 kassar med garn av mors finafina vän och massa broderigrejer och massa tapetprover :O Jag trodde att jag skulle få kanske en kasse och någon rulle med lite tapet. (Far blev långt ifrån lika glad som jag hrm)
Och SEN fick jag en stor hög av pysselböcker av galnafina mor :O :D

Vet inte vart jag ska göra av alla grejerna och känner mig i stort behov av en skapar-batcave eller liknande (och den icke funna hyllan!).
Kanske skulle tjyva något hemligt skrymsle i skolan hmm.. eller bara knö in allt under och på och bredvid skrivbordet, som vissa andra på platsen bredvid? :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar