lördag 19 mars 2011

Silverfunderingar

Igår var det kalas med massa goda grejor, mmmh..

Idag gick jag upp tidigt, knallade iväg en sväng till återbruket, hittade en liten byrå som kanske blir min om det inte finns något bättre på retro :)
Sen hängde jag på till skolan och silvret, gjorde klart min handring (som jag sorgligt nog inte kan visa för att jag inte har kamera just nu *snyft*) och kände mig lycklig och lugn fast jag mest satt och filade. Metall gör mig glad, speciellt metalltråd. Form gör mig glad. Och jag funderar seriöst på att byta bana i höst. Jag tänkte ta ett år silver efter andra året på textilen, för det finns så mycket mer att lära sig där och det är ju också kul! Men jag känner mig lite begränsad med material och tekniker. Fast klädprojektveckorna nu kommer bli SJUKTkul :D

fundera, fundera, fundera...*suck*

Ikväll kommer det familj hit :D vi ska keka tacos och eh..ja keka tacos :)

(Förresten, idag är det jättesoligt och varmt. Då ska man lyssna på Dylan<3)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar