torsdag 31 mars 2011

Updates

Dom senaste veckorna har varit intensiva men fasligt roliga :) önska vi alltid hade klädprojekt och textil i skolan. Kommer inte hinna med allt jag vill göra, och snart är det utställning och slut :O Mer textil åt folket!

Inte nog med det, så har katterna turats om att löpa så knappt någon välbehövd sömn har det blivit heller. Så jag är mer eller mindre i dvala när jag inte är i skolan, eller ja i skolan också för den delen!

Så sist men inte minst har jag numera traderaförbud, efter väska, 5 klänningar och ett par dr martens (jag missade ALLA broscher jag ville ha *snyft*) behöver pengarna helt enkelt gå till andra saker. (Fast söka på Dr martens är fortfarande tillåtet)

Ska försöka visa upp alla fina fynd och en del skapelser det kommande. Tveksamt hur bra det kommer gå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar