söndag 15 augusti 2010

Heltvanligtdravel

Har haft en softishelg i tidaholm hos Paterik :) Har låtit bli att sätta foten utanför dörren den här gången, lite skrämd av allt liv som varit i samband med kräftansdag. Annars har jag börjat vänja mig vid staden igen, och det känns nästans om vanligt. Tur det eftersom jag flyttar om mindre än 3 veckor. (!!!) Nästa vecka blir det möbeljakt! :)
Igår skulle vi se igenom dom gamla star warsfilmerna (jag är inte vidare förtjust i dom nya, och rejält tjurig över att dom har mixtrat med dom gamla!) men jag lyckades somna i slutet av första. Det är nått av det mysigaste som finns, att ligga i Pateriks säng o se på film o bara försvinna. Jag har missat rätt många filmer pga det senaste åren men...

I torsdags träffade jag förresten Josse för en fika i stan (efter att ha köpt en massa tjusiga prylar på indiska, ALLT höstnytt där är typ lila, och äntligen ha inhandlat packmanspökebadrumsmattan :D).
Det var fasligt trevligt, minus getingarna som avbröt samtalen stup i kvarten, vi satt där utanför rådhuscafet och pratade i fleraflera timmar. Och jag hade lugnt kunnat fortsätta fler :)


Ps. Sofie skulle baka en massa och tipsade om http://shop.aftonbladet.se/aftonbladet-shop/bocker/hela-sverige-bakar och som jag vill ha allihop! GIFE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar