torsdag 19 augusti 2010

Secondhanddagsdravel

Idag blev det en tur runt stan, vi började med gengåvan. Det var otroligt mycket folk där, stackars jag som är van vid återbruket och tidaholm blev helt stirrig. Hittade tyvärr inga möbler (utom ett bord som var fin modell med jätteslitet och som dom ville ha alldeles för mkt för!) men det blev en bunt broderiväv och 8 jättesöta små glas med fjärillar på :D

På röda korset fanns det inte heller så mkt, utom en massa urfina billiga teakhyllor som jag inte behöver :(
Det jag gillade mest var ett gammalt bord med en stor fot (liknande vissa som fanns på kära norma jeans) som nog inte var till salu ens..
Så det blev inga möbler för min del, tänkte köpa en stol men det glömde jag såklart hrm, så nu får jag sätta hoppet till blocket!

Istället blev det en massa urtråkiga grejer på öb för en massa pengar, mor var fasligt snäll och betalade en del av det allra tråkigaste. För dom är snälla och bjussar på det tråkiga när man flyttar :)

Kom hem för en stund sen, sleten och möbelfattig. Men blev iaf glad när ajg såg att min virkvännen hade kommit :D
Ska försöka komma ihåg att ta kort på den och mina fina glas!

Om en timma kommer Paterik, glad hest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar