onsdag 18 augusti 2010

Packa Packa Packa

Igår tog jag och Linda en tur förbi den lilla loppisen här i skultorp, men hittade inget av intresse. Itsället köpte jag lite traderasaker, det lilla virkhäftet från 55 och Bioshock 2 :)

Kvällen ägnades åt att packa en del och kolla igenom skåp och lådor efter vad som skulle med där ifrån. Lyckades hitta ett block med gamla meddelanden från M som jag helt hade glömt bort. Det slog till riktigt hårt, mest för att jag inte var beredd tror jag.
Men Paterik och Amanda fick mig att tänka på annat :)

Idag blev det inget loppisande, det får bli imorrn istället, så det har packats en hel del.
Mitt rum börjar bli tomt nu, förutom alla bananlådorna då...
Det är skönt att börja nu i tid, då hinner man röja och rensa lite bland grejerna också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar