onsdag 23 juni 2010

10dagarsdravel

Den senaste veckan har jag mest varit i Skara och lekit med Patrik :) Men innan och mellan har jag också: gjort klart en stor del av förrådet och kånkat grejor så att min gigiantiska garnlåda får plats under trappen, köpt födelsedagspresenter, vart i forsvik på mumsig middag hos fina människor, inflyttningsfestat lite och födelsedagsfestat hos Amanda :D Och såklart drömt om min lägenhet en massa..

Igår var den bästa dagen på länge, jag och Paterik vandrade i solskenet in till centrum och kikade runt, jag köpte en URsöt handduk som jag nog ska hänga på väggen i köket istället för den är alldeles för fin för att torka disk med! (och såg en massa muggar och koppar som jag som vanligt inte hade råd med). Sen köpte vi fika och picknickade ett tag med Amanda, kunde inte låta bli eftersom det var perfekt picknickväder :D Härligt att sitta och tjöta med henne! Sen gick hon. Vi handlade och jag fick syn på brieost (aaaarrrwwwlllll) så det slutade med att vi satt och såg på film och åt kex och ost när vi kom hem. Fasligt mysigt :D

Idag kom jag hem och började städa mitt rum, känns bra att kunna ta sig fram igen xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar