tisdag 8 juni 2010

Vardagsdravel & lägenhet

Helgen var fasligt trevlig och mysig :D Och jag längtar en massa till imorrn! Då blir det Amandas första köp på systemet+picknick+tårtkalas, jag vet dock inte vad jag ska picknicka på men får väl fundera ut något :)

Igår åkte jag mot min vilja hem från skara, när jag satt på bussen skickade Paterik en lilabollblomma till mig, han är söt :)

I Skövde köpte jag lite prylar till dom fina som tar studenten på fredag (grattis grattis grattis!) och satt på vänstermöte ett par timmar.Hemma fanns det en Ååååsa :D Vi pratade resten av kvällen och lite av natten, det kändes bra att komma hem och ha någon att prata med så man slapp ha tråkigt och hjärnan inte fick spela några elaka spratt! Kommer vara hääärligt att ha henne hemma hel sommaren :)Och så det STÖRSTA av ALLT! Jag skrev på kontraktet för lägenheten som hade kommit igår :D:D:D Så nu är den MIN MIN MIN! (och jag är livrädd att någonting ska skita sig och väntar nervöst på beslut från csn) Jag vill börja packa ner saker nu på en gång och flytta iväg, det kommer bli så roligt! Så skönt att ha ett ställe som bara är ens eget. Men det kommer vara ensamt, och det är jag inte bra på. Men skit samma, jut nu är jag bara KLAD HEST! :D

Och det här betyder ju då alltså att man får gå på IKEA, loppis, second hand, lagerhaus, indiska och jag vet inte alla slags roliga affärer och faktiskt KÖPA grejer för man BEHÖVER dom :D

2 kommentarer: