söndag 27 juni 2010

SOLdravel

Har legat en lååång stund ute i solen men min bok och bara myst. Hade glömt hur skönt det kan vara, eftersom jag mest hållt mig innomhus eller i skuggan dom senaste åren :P Men nu är jag "vara-i-solen-frälst" igen, så kanske t.o.m får lite färg till poolpartyt om några veckor när jag ska göra det jag ogillar mest, bada där folk ser mig xD
Dom här senaste soliga dagarna har bidragit till längtan efter sommarresor och avundsjuka på dom som ska till Peace and love. Jag vill ha den bästa sommarn någonsin! Så jag hoppas att solen håller i sig!
Jag vill:
-Åka till Liseberg
-Åka till varberg o kika o hälsa på Mqlin
-Åka till smögen o knalla runt o köpa prylar
-Åka o campa
-Åka på roadtrip till Holland (via danmark, tyskland?), kika runt i Amsterdam o gå på nöjesfältet Efterling
-Åka till Hjo o keka glass
-Picknicka en massa
-Grilla en massa
-Kika på alla loppisar o secondhand jag kan hitta efter lägenhetssaker
-Åka till IKEA
Och en massa andra små grejor :D

Igår pillade jag förresten med en massa saker o kollade vad jag redan har till lägenheten... Jag har köpt lite fina prylar som jag skulle vilja visa men det är lite kamera brist för tillfället :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar