söndag 13 juni 2010

Söndagsdravel

Jag är rastlös och har tråkigt och kan inte tänka på något annat än flytten som det tyvärr är lååångt kvar till :O

Så idag satte jag igång mitt efterlängtade projekt "organisera-förrådet", jag stod en lång stund och bara stirrade på bråten (det är bara ett stort berg längst in där saker bara har slängts i flera år xD) och sneglade då och då upp mot den gigantiska spindeln i taket :O Men så satte jag igång och nu ser man golvet och bara inte pappa går in och ser att jag har flyttat runt en massa o satt igång så kommer det nog gå bra det här :)

Jag hittade evas gamla leksaksgitarr, satte mig och stämde den så nu skulle man nog faktiskt kunna spela på den :) Tror jag ska tjyva med mig den till tidaholm för den är fasligt söt :)


Jag uppskattar inte att du är inne och klampar bland mina fina minnen, det räcker väl med att du har klampat runt en massa i nuet? Ge fan i det jag fortfarande önskade fanns..snälla?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar