tisdag 29 juni 2010

Trollförlorerskan


Jag förlorar troll på troll på troll :( och inte nog med det så lyckades jag glömma av ett också, gillart icke!

Idag har det varit smältvarmt, när jag kom hem från stan var jag ännu kortare för att halva jag runnit bort :O Men jag var glad ändå, för jag hade köpt en sparbössa i form av ett rött pacmanspöke :D (och smörknivar i tjusiga färger).

Idag tog fina Paterik körkort också :D:D:D
Jag har kekat choklad läst Bang i solen och lyssnat på Melissa Horn, fastän jag blir så vemodig, för hennes musik är fasligt fin! (inte lika stor bedrift kanske..hrm..)
iih vad jag saknar honom :(

2 kommentarer:

  1. åh så söta troll! synd att du förlora den blåa, den var hemskt fin.

    SvaraRadera
  2. Ja jag är fasligt förtjusta i dom, har ett gäng redan men skulle gärna ha dom i alla former som finns! knubbistrollet :'( det var fasligt charmigt och kommer sörjas länge

    SvaraRadera