fredag 26 november 2010

Bättring!

Den här veckan har varit fasligt bra :D eller om man jämför med den senaste månaden iaf så!
Jag råkade köpa söta små prylar på lagerhaus och en lila skjorta när ja egentligen skulle ha en vinterjacka, men de fanns ändå inge tjocka goa, är man tös ska man tydligen frysa ihjäl :S
Sen blev det Harry Potter med Paterik, den var bra och bio är så mysigt! Man får sitta där i mörkret och gömma sig i filmen :)
Sen så avskyr jag nära på harry, han är så sjukt störande, men de är ju en annan sak xD

Sen har jag haft motivation och lust hela veckan, till skolan och allt möjligt! :D helt överlycklig!
Tyvärr så var det skittråkigt i skolan xD Att fota tyg är inte nått jag kan roa mig med en vecka så att säga... Men var där i onsdags och det kändes så bra allting, det kändes som det borde! Så var det ju silver på kvällen också, det är fasligt kul och jag är SÅ glad efteråt, fast jag hann inte klart med ringen :(
Nästa vecka är det iaf bildvecka och det ser jag fram emot, jobba med färg är inte min starka sida så det kommer nog vara nyttigt för mitt arbetet i textilen. Plus att Rikard är så bra, och att jag verkligen vill jobba med någonting ordentligt efter att jag varit borta så länge nu och komma igång igen :)
Så jag hoppas hoppas hoppas att den här härliga nyfunna viljan stannar kvar nu!

Sen resten av veckan har jag suttit hemma och stirrat bekymrat på bang som blev sjuk i måndags :'( men igårkväll och imorse har det verkat som om hon faktiskt håller på att bli bättre nu äntligen :D tack o lov!

Ikväll är det fest, det kan man ju kosta på sig när det bara är sådär 50 meter att gå ;) fast det verka som om det skulle komma en väldans massa folk, leskigt :O
(men det är bra träning nu när jag bestämt mig för att jag motarbeta min skräck för att märkas :P)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar