måndag 8 november 2010

Dag 1- le done

Den här veckan är det bara att peppa järnet som gäller, jag ska komma igång! Och dag ett är över och avklarad, jag har nog bara varit 4 hela måndagar i skolan på hela hösten.

Plus PLUS att jag trivdes en massa i skolan idag, inte just på krokin som gick helt åt skogen, men annars :) Både på fikat och på stickningovirkningen där det hade kunnat vara risk för en stor ensamhet men det var bara trevligt :) hela dagen har bara känts väldigt trevlig! Hoppas allt fortsätter såhär! och att doktorn kan hjälpa mig på onsdag!

Imorrn skulle vi åkt till borås egentligen, men det ska tydligen bli en massa snö och blåst och kallt :O Så vi ska va på textilen, jag önska vi alltid vore på textilen :O

Ikväll tänker jag glo på tävää (nu när domd är tvfolken fått tag på mig på måste jag uttnyttja min dyrbara tvrätt!), grotesco o modellerna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar