torsdag 4 november 2010

Överlevnad Tidaholm 2

Överlevnad är nog rätt ord, det är det jag sysslar med just nu. Jag överlever med min lägenhet och mina katter. Skolan är skitkul och veckorna innan lovet hade vi jätterolig modellvecka och gick igenom mönster i ps (som ligger på en dator på gd (och förmodligen kommer tas bort innan ja hinner ta dom för ja skrev på mappen att ja skulle ta den innan lovet :'( ) och ja gjorde ett förtjusande dog-dog mönster som jag satt och log förtjust åt hela dagen, men jag trivs verkligen inte. Och eftersom jag är långt ifrån toppen just nu blir det så svårt att gå dit. Men jag ska peppa efter lovet! pepppepppepp! Framför allt för att vi har teknik igen äntligen och jag har en massa idéer och för att vi ska till borås och kika :D och för att jag ska träffa en doktor och hoppashoppashoppas bli som folk igen! Som i våras innan allt rasade...

Igår köpade jag hyllor till köket så att det ska bli en tom vägg mindre i lägenheten iaf :) Köpte sånna tavellister fast precis nu kom ja på att jag kanske bara skulle köpt vanliga hyllor som jag kunde fylla med massa massa burkar... piss också xD Fast då akn ja inte ställa bilder och böcker sås om ja vill..aja det får bli bra! Får väl knö upp burkar någon annanstans :)
Sen kollade jag äntligen synen så nu får ja snart körkortstillstånd, när ja nu ska hinna övningsköra..hrm..

Och sen SEN fick jag träffa min Amanda :D:D:D över te och en massa glass och goda goda ostmackor :) UNDERBART! Hon har fallout new vegas guiden, den är faaasligt snygg!

Så sov ja hemma hos mor o far eftersom bussarna till tidaholm går tråkiga tider. Det var rätt mysigt att vakna med familjen i närheten. Och i närheten av en dator! ;) Ja ska plocka hem lite smått o gott härifrån med :)

Min älskade dog-dog som jag ska göra allt möjligt av tills den är mer än uttjatad (jag blir så lycklig när jag kikar på den)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar