lördag 20 november 2010

Draveldraveldravel

Jag är inte förtjust, eller ju det finns en massa saker jag är förtjust i, men överlag är jag inte förtjust just nu. Människor är illvilliga varelser :O Det är fantastiskt hur någon man inte ens känner kan vilja att man ska må dåligt :S Men screw that! Jag ska bli stark och glad och våga ta plats! Det är 4 veckor kvar till jul nu, jag ska ta tag i allt och klara det här nu! Foovecka, bildvecka sen två veckor textil, och silver på onsdagarna :D

Silver var fasligt kul! det var kul att jobba med metall igen och att få göra något helt nytt, det är så avslappnande att jobba med nya saker. Då blir det mer på lek, när jag väl kan något så sätter jag press på mig. Eller iaf så fort det kommer till 2 dimensionella saker. Jag kanske borde satsa helt på form? Hmm... Ska nog söka metall någonstans efter helliden iaf :) man tänker för mkt på kvällen, det jag skulle säga var helt enkelt att silver var skitkul, vi gör ringar och jag ser fram emot nästa veckas något fasligt! :D

Idag har det vart pizza, film och en massa scott pilgrim spelet :D Vi klarade de äntligen, men det blev till att lvla en massa och köpa på sig mer av styrka och allt sånt...

På måndag är det studiedag :) fast jag vill börja sticka raggsockar av mitt fina blåa garn så det är lite synd att det är just måndag.. men iaf så ska jag och Paterik på Harry Potter, dom senaste filmerna har ju vart bra så det blir nog kul :)

Igår var det förresten mysigt på kvällen med stora snöflingor som dalade ner, då kändes det juligt och mysigt! Jag vill julpynta nått fasligt! Och dricka massa massa julmust!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar