tisdag 16 november 2010

Och livet springer iväg från mig...

Resten av veckan sket sig, jag orkade inte som vanligt och missade hela illustraitor (eller va de nu heter) grejern :(
Men hos doktorn på onsdagen så fick jag en ny medicin som ska hjälpa att få upp energin mer så att den andra medicinen ska funka. Så jag hoppas hoppas hoppas att jag ska kunna gå i samma takt som livet snart!

Inflyttningsfesten var jättekul och det var så härligt att träffa alla fina vänner som man får träffa allt för sällan! :D

Den här veckan har börjat med två dagars magont, men idag har vi iaf spelat fallout hela dagen :)

Imorrn är det silverstudiecirkel :D det har ja sett fram emot flera veckor nu! Åh jag hoppas det är så roligt som det verkar! :D Så ska vi äntligen ha textil och trycka igen i skolan :)

Pepppepppepp UPPUPPUPP!

2 kommentarer:

  1. Bra Ida, pepp pepp! Jag kämpar med mina uppsatser jag.. Det är fan det enda vi gör här i England... Börjar bli segt och då förlorar man ju motivationen! Men jag ska också försöka ligga i nu med innan jul :)

    SvaraRadera
  2. oj det låter påfrestande men de går ska du se! :D

    SvaraRadera