torsdag 29 juli 2010

En dag hos farmor o farfar

Idag for vi till farmor och farfar :) Deras lilla ställe är en av dom bästa platserna jag vet, speciellt på sommaren när solen skiner. Men när det är regnigt, som idag, är det ändå jättemysigt och jag kan inte riktigt släppa mina drömmar om att bo där någon gång, även om det ligger mitt ute i ingenstans.
Iaf, dom är så fina, jag är lite blyg för dom tyvärr eftersom vi inte är där så ofta. Men idag kändes det mer avslappnat än vanligt och det var en väldigt mysig dag/kväll. Och det är så sött när farfar pratar om att farmor är söt.
Jag ska nog bli en crazy catlady med gubbe tror jag..

Jag längtar till imorrn, även om fikat med Malin gick i stöpen *snyft*, då får jag träffa finingar! Som jag saknar dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar