fredag 9 juli 2010

sommarklad!

Idag har jag suttit ute i solen och knutit fransarna på mattan jag köpte i onsdags, mina fingrar säger ajajaj men det är kul att ha någonting att pyssla med!
Bakgrundsmusiken fick bli Axenstar som passar förvånansvärt bra till soliga dagar :)
Och nu är jag fasligt badsugen :O

Jag kommer verkligen sakna våran lilla trädgård när jag flyttar, den är så mysig. Lite som en liten äng, full av blommor och inringad av gröna buskar, där man kan gömma sig.
Fläderbusken blommar så hela trädgården luktar mysig fläder :)


























I onsdags hade jag en urmysig dag i tidaholm med Simone :) (blev en snabb sväng förbi rödakorset i skara först-mattan) Knallade runt i solen och kikade på lite grejer, bla återbruket. Såg en soffa som jag kaaanske vill ha, är inte så förtjust i färgen men den skulle gå att leva med så att säga..
Och igår träffade jag Linda och åt glass i solen/regnet :) kikade lite på secondhand affären här hemma och hittade en soffa som jag blev lite ker i, men den var pytteliten och att hitta en till som skulle matcha den är inte så troligt :P
Så nu är det soffdilemman, önska att gengåvan och rödakorset i skövde inte hade stängt :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar