måndag 19 juli 2010

Jag föll för långt på en fest nånstans...

Under natten har jag lyckats återhämta mig nästan helt från i lördags, som blev en lååång och fasligt härlig kväll! :D Är sjukt glad att jag fick komma!<3 Fint folk, fint väder, god mat, mycket dricka, urbra stämning! Finns inte så mkt mer att begära av en kväll :D Hoppas på någon slags repris inom en inte allt för avlägsen framtid! (Fast med MER Håkan!) Men igår var inte så kul, kom hem vid 7 på morgnonen och drösade i säng. Lyckades bara med 3 timmars sömn och resten av dagen var inte en produktiv sådan! Lyckades kompensera det med att ha en hyfsat produktiv dag idag istället, bl.a hämtat min hylla, ringt och paxat mina kissar :D och snart blir det till att hjälpa far med fönstermålningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar