måndag 5 juli 2010

Helt vanligt dravel

Jag har äntligen fått mig ett troll (på typ 15 förlorade men men), det är ett till jag ska försöka få, men tydligen är efterfrågan på gamla glastroll större än jag hade kunnat ana..

Sitter i skara och njuter av att det är lite svalare ute idag och med det enda problemet: tacogratäng eller enchiladas? En härlig dag!



Det senaste har dagarna varit rätt fina överlag, fint och soligt (lite för varm kanske) och roliga äventyr med fina människor :)
I fredags var jag, Paterik och Syster-yster i hjo :) Kikade runt i lite affärer (jag hittade ett jättefint 50talssoffbord som jag hoppas jag ska ha råd med) och åt glass nere i hamnen. Kom fram till att i hjo borde man helt klart vara oftare på sommaren!
Så passande nog ville Amanda picknick-bada på lördagen och det blev hjo igen :) Efter lite omvägar och veligt hit och dit åkande blev det tillsist så att vi våldgästade en liten badplats vid campingen. Så årets första dopp är le done! Men det var så kallt att det gjorde ont bara man nuddade vattnet, så nästa dopp blir nog i simsjön istället :) Var iaf mysigt och fasligt roligt, speciellt när Paterik lurade in oss i skogen för att äta oss :O

Imorrn ska jag ta tag i min jakt efter möbler, främst en fin gammal soffa, och sak försöka få mamma att komma och kika på kupan med mig :)

Och på onsdag blir det till att träffa fina Simone :D Ser vi fram emot!

1 kommentar: