fredag 16 juli 2010

FixFix o kissar

Jag har fixat soffa+fåtölj och hylla till lägenheten :)

Och igår var vi och kikade på kattungar :D Domv art urgulliga, och fastän jag inte tänkte att jag skulle ha någon av dom (har aldrig riktgit tänkt att jag ska ha varken en svartvit eller en helsvart katt) så ska jag nu förmodligen ha två! Den lilla svartvita som är helt underbar, URsöt och jätteblyg :D Och en av dom svarta sötingarna, vet inte om det blir den busiga mer brunsvarta honan eller den softa svarta hanen än, think think think!
Jag längtar som en tok! Dom är 12 veckor precis när jag har flyttat in i lägenheten :)
Samtidigt har jag lite panik över att jag plötsligt ska ta hand om två små liv :O Och känner mig hemsk för att jag just nu är mer förtjust i den ena xD

Men de kommer nog bli bra, tror att det är bra att dom har varandra att leka med så det inte blir så ensamt :)

2 kommentarer:

  1. oh oooooh du får lova mig att jag får komma hem till dig någon dag och träffa dessa små under!

    SvaraRadera
  2. klart! du får komma hur många gånger du vill ;D

    SvaraRadera