måndag 1 mars 2010

Bang Bang!

Var och klippte mig idag, och det blev inte riktigt som planerat. Hade tänkt toppa lite, klippa luggen lite och klippaupp lite. Men istället blev det så att han tjyvade en väldans massa hår från mig, och efter lite velande hit och dit blev det en hellugg också :O Har inte haft det sen jag var kanske 5 år så det känns väldigt ovant. Min första reaktion var panik för jag tyckte att jag såg helt störd ut! Men jag behöver nog bara vänja mig vid den, för redan nu känns det mycket bättre :)

Så tänkte jag att det skulle vara fint till sol och våriga klänningar men insåg sanbbt att det är långt dit. Men jag tycker nog att det funkar rätt bra ihop med snö och stora halsdukar också :)
Resten av kvällen ska jag spendera nerknödd i min nybäddade säng med min nya Unni Drougge-bok<3

7 kommentarer:

  1. Det blev väldigt väldigt väldigt fint :O:D:D:D:D:D

    //Amandaorkar inte logga in på sin ;)

    SvaraRadera
  2. bror Oduktig :p1 mars 2010 kl. 18:41

    snögg skarf :) /Per

    SvaraRadera
  3. väldigt vad alla säger skarf helt plötsligt :O o du vet ju bättre än nån att det är farligt att ha snygga halsdukar om man är pojke så du får hålla dik undan från en ;P haha

    SvaraRadera
  4. du ser definitivt INTE störd ut!

    SvaraRadera