torsdag 11 mars 2010

Vardagssvammel och helgplaner


Har haft en finfin dag idag, det stora lyckan var helt klart att man kunde gå utan jacka för att det var så soligt :D
Tog en snabbis förbi estet, fast alla utom Kerstin hade fullt upp..Sen gick jag förbi biblioteket för att kolla hur flickornas projektarbete blev, det vart mysigt! Bra jobbat! Såklart såg jag, utan att ens kolla, minst 10 böcker som jag ville låna. Jag försökte stå emot men tillät mig själv att låna 2, men då såg jag ännu fler roliga och det slutade med 4. Kunde gått värre, längtar redan dit för att låna dom andra jag såg!
Sen träffade jag en styck Paterik. Vi drog till återbruket och kikade, jag hittade ett tjusigt lila garn :)
Resten av eftermiddagen blev slöande framför Buzz och tvn :)


Men nu, nu vill jag mest bara gå och dö i ett hörn. Det bara snurrar inuti och jag vet inte hur jag ska lösa det...
Tack och lov far jag till Götet och kära Syster-yster imorrn :D Det ska bli fasligt skönt att komma bort ett tag, och att få träffa mina fina syskon! Hoppas mina tankar stannar hemma...
OCH Röhsska her I come! :D

2 kommentarer:

  1. dö inte, de vore allt för sorgligt <3

    jag glömde mina svarta flisvantar hos dig :(

    SvaraRadera
  2. ne jag ska göra mitt bästa ja lovar ;)

    ajdå, får ta o kika efter dom då :O

    SvaraRadera