lördag 13 mars 2010

Utsikt över Liseberg och blå himmel

Sitter hos syster Åsa (som är världens finaste fastän hon inte förstår det själv) framför hennes dator from hell! xD
Iaf, åkte ner igår till ett relativt snöfritt Göteborg, rätt skönt måste jag säga. Inledde en tripp på stan med sfbokhandeln där jag hittade en bok med världens sötaste omslag, som låg långt utanför min budget (inga pengar) men som jag ändå tänker köpa idag för jag måste verkligen ha den!
Eftersom jag behöver byxor, och helst billiga sådana, kika vi in på weekday som kallade mig tjock och sänkte mitt humör. Det gjordes inte bättre av ett besök på prickigkatt som bara blir tråkigare för varje gång man är där, sad sad story :'(
Hungrgiga som galningar gick vi och handlade för att sen åka hem och keka. Mätta och belåtna såg vi sen på Juno och knökade hjärtanchips :D

Snart blir det frukost i form av hallonyoghurt och mackor :) Sen bär det av till Röhsska! ÄNTLIGEN! Åh vad jag längtar! :D


Idag vaknade jag med Daft Punk och Digital Love på hjärnan..
http://www.youtube.com/watch?v=7L05mrF1my4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar