torsdag 4 mars 2010

Pannskott

Jag skulle helst av allt bara vilja gå och dö i något hörn just nu! Var inne lite och började kolla utbildningar och det tog inte lång stund innan paniken kom. Speciellt när jag kollade Hellidens hemsida som är lika bra och tydlig som en teckning som en 2åring har gjort! Luddig information om arbetsprover, obefintlig information om boende. Varför skulle någon välja en skola där man inte får veta någonting? Och det verkar inte vara en ovanlighet att skolor har dåliga hemsidor heller upptäckte jag när jag började kolla vidare! Och hur ska man egentligen kunna välja?! Massa skolor, massa linjer, massa bööös! Nej jag ska gå och gräva ner mig och aldrig komma fram igen!

1 kommentar:

  1. ring helliden om du har några frågor! då klarnar nog allt upp sig ska du se

    SvaraRadera